Aupair möte, julfest hos Mary! 8 december

I söndags var det julfest! Väldigt mysigt! alla hade med sig ett billigt och roligt paket och ett andra som var lite dyrare och mer seriöst. Vi fick varm äppelcider liknande dryck, gott var det iaf!! Haha. Massa annat tilltugg fanns också. Sen delades iaf paketen ut. Senare på kvällen spelade vi ett spel som hette skunk. Två tärningar, det fanns en skunk på varje tärning och den som lyckades få summan 21 först utan att få skunk fick ett paket. Det roliga var att när du fått 21 och öppnat ditt paket kunde man själa paket från någon annan som fått innan dig om du hellre ville ha det. Det var ju lite kul. Alla ville ha starbucks presentkort eller väckarklockan, haha. Så det blev en match av det. Jag ville ha väckarklockan, den hade radio och lite annat smått och gott i finessväg, lät ju bra liksom, plus att jag verkligen behöver en riktig väckarklocka. När jag äntligen hade lyckats sno åt mig den så visade sig när jag kom hem att den inte fungerade när jag stoppade in batterier och skulle prova den. Så. jäkla. typiskt!! Haha. Menmen! fick andra fina saker också så det var smällen man fick ta. 
 
För övrigt så beundrar jag all pyntning dom gör här! Extremt skare va (; extra fint är det när dom pyntar trädstammarna. GillarT! Vi pyntade utsidan av vårt hus nu helgen som var också. Blev superfint. 
 Och Mary hade en jättefin stor verklig gran. Riktig julkänsla fick man. 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Berit:

skriven

Stor God Julkram till dej
från fam Gunnerfeldt/Lysfoss

Kommentera här: