San Marcos

För två helger sedan åkte jag, Helena och Sanna till San Marcos och övernattade hos vår vän Keith! Grymt kul!! Vi gick ut på kvällen när vi kom. Mysig stad, inte för stort och inte för litet, och nära till det mesta. Dagen efter vaknade jag och Sanna relativt tidigt så vi tog en promenad för att hitta på lite frukost, helt otroligt vad USA är gjort för att man inte ska kunna gå. Det är något jag verkligen inte gillar med att bo här. Iallafall så hittade vi på IHOP, känd pannkaksrestaurang, och jag provade då min första pannkaka. Det var mumsigt värre. =)
Senare kom Helena och Keith och joina brunchen sen åkte vi allihopa till en park, jättefin!!! Det gick en flod längs parken, mycket folk och bra musik i bergsprängarna.. så varför inte, solen skiner, så av med tröjan och i for vi!! 
Underbar dag. Jag och Sanna åkte tillbaka till Austin, köpte lite skräp och spenderade resten av dagen i en park och gosa. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: